Thursday 21 November 2013

My Life. My Diary.

taip by syafiqah izzati paderr 11:54
Assalamualaikum.

Haiiiiii korang semua. Di hari yang indah ini. Aku nak story pasal seseorang...
Seseorang siapa agaknya? Pakwe aku ke? Suami aku ke? Hahaha Bukan lah!
Kat hati aku hanya Ada Allah & Family je okay.

First for all. Aku dah lama minat adore kat dia. Datang dari Singapura. Alhai. Jauhnyaaaa :'(
Hahaha. Aku adre kat dia since terbit lagu pertama dia. Apa agak-agak? Cuba teka ? Hahahaha. Okay lagu Sayang-sayang sejak lagu tu. Sampai sekarang agak-agak. Tapi aku patah hati sejak dia bercinta dengan Anne Ngasri. Tapi dapat tahu Anne dah kahwin. Apakah :O sedih bukan? Then aku start stalk dia balik. Tetibe pulak dapat tahu dia In Love sekarang. Tapi kali ni bukan dengan Artis. But dengan orang biasa je. Kali ni aku harap dia bahagia bersama insan yang disayanginya. Sampai kahwin beb!

Okay habis episod pasal Aliff Aziz. Now nak story pasal apa ye? Eh korang tahu tak macam mana nak stopkan diri daripada bersedih ? Okay aku dah banyak kali kecundang dalam cinta monyet ni. Nak stop tapi tak boleh. Kenapa ye? Hmmm. Hati aku mudah cair dengan orang. Try untuk jual mahal tapi tak berjalan langsung. Banyak sangat cubaan & Halangan. Wa tak suka hidup sebegini ohh :'( Wa penat. Tapi salah aku ke? Aku ke yang setia?  Hmm. Disaat aku setia muncul orang ketiga dalam perhubungan. Still nak salahkan aku jugak? Hello! Orang yang couple bertahun-tahun pun boleh putus. Inikan aku yang baru nak berjinak-jinak dengan cinta monyet! Hahaha last-last aku yang merana. Hambik kau xD. Btw kakak,kakak pakcik, atok sekalian. Perhatikan anak anak anda daripada kecundang dalam duniawi. Impian aku hendak berkahwin dengan Artis x)
Doakan dapat tau? Hahahaha. Btw have a nice day kauorang semua. K byeee.

Assalamualaikum

0 12 sayang kann aku :D:

 

Syafiqah Izzati Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea