Tuesday 15 April 2014

Once upon a time...

taip by syafiqah izzati paderr 12:34
Hai guys!

Rindu seyh nak update kat blogger kesayangan ni. Almaklum. 2014 adalah hari paling busy. Serius weh :'( ..
"Awal januari kami lapor diri menuju ke kem gopeng ini" nak dijadikan cerita aku dapat masuk dan menyertai PROGRAM LATIHAN KHIDMAT NEGARA honest to say. Aku suka gila bila dapat join PLKN. even hanya dalam jangka masa 3bulan. Tapi aku dapat jumpa kawan baru. Dapat belajar benda baru. Aku kan jenis yang pemalu. Aku kene berlakon, Bercakap di khalayak ramai. HMM. aku rindu kem gopeng. Memang lah aku pon seronok dekat Sg. Buloh. Honest to say. Kawan di sg.buloh dengan kem gopeng adalah perkara yang berbeza. Aku sayang kawan kawan aku di delta 3. Dorang tahu hargai kawan sikit. Membe lama aku? Entahlah. Hahahaha. Tapi benda paling seronok kat kem gopeng bila dapat kenal dengan cikgu yang ohsem. Hahaha. First time buat persembahan aku lah yang paling kekok. Hahaha. Papepon i had a enjoy time at kem gopeng. I wish that my life gonna be okay. Day by day...



0 12 sayang kann aku :D:

 

Syafiqah Izzati Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea