Wednesday 20 November 2013

the guys..........

taip by syafiqah izzati paderr 19:15
Assalamualaikum guys...............

Walau siapa pun kita akhirnya masuk ke tanah jugak. Rasanya dah lama tidak mengaktifkan diri dalam dunia berblongging. Hahahaha. Mula-mula update pasal Encik Mimpi. As i know dia hanya buat lagu 'Putus di Twitter' Then terus lagu dia meletup-letup lepas cerita 'Playboy itu Suami aku' Hahaha. People nowadays. By the way aku bukan nak menaip pasal benda tu. Nak taip betapa aku rindu-rindu sangat nak taip kat twitter. Aku kan tak ada Diary. Hanya melepaskan emosi dekat blogger & Twitter & Facebook. Takada Wechat. Maaflah bukan pengguna Android lagi. Still memakai phone capuk. Hahaha.

Aku pelik. sangat pelik. aku kenal dengan dua orang jejaka. Yang peliknya i thought aku dah boleh lupakam & benci kat dia. But bila dapat tahu dia dah break. Aku still contact dengan dia. Adakah aku cemburu. But honest aku rindu text dia hari-hari. Hahaha Pelik bukan. Tak nak mention nama. Kang timbul isu . Susah pulak aku.

And lagi seorang jejaka ni. Retis to be kot. Hahaha. Taknak jugak mention nama. Hahaha. Kengkadang aku benci kat dia sangat-sangat. Aku penat asyik aku je yang kene buat something yang membolehkan dia follow aku. Like aku suka paksa dia buat sesuatu perkara. Hmm. Tapi bila dia ada kat sisi aku . Aku sayang sangat. Hmm btw hati aku kat dia macam mana. Hati dia kat aku? Manalah tahu dia inginkan ex dia balik. Jika dia mahu ex dia balik. Aku redha. Aku pasrah. Relakan jiwa untuk semua ni. Wa tak kesah -,- Wa cuma harapa dia bahagia bersama insan yang dia sayang. Biarkan aku terluka.

I love you guys. But i have to take a risk. I'm sorry. We will be friend until forever. Promise me?



0 12 sayang kann aku :D:

 

Syafiqah Izzati Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea