Wednesday 5 June 2013

HR? Its Over

taip by syafiqah izzati paderr 01:00
Assalamualaikum.

Setelah lama menyepi akhirnya ada jugak niat aku nak update blog. Kecundang dalam cinta? No matter what you will find the right person. Even not now. Maybe when you grow up. Lalalala speaking about love, Make a person forget. Betapa betap Butanyaaaaa cinta. Hahaha. Ahaks.

Long Love distance? Tolong aku. Hahahaha. Cinta jarak jauh ni macam mana erk?

Yang aku tahu asyik gaduh gaduh gaduh je xD. Jahatnyaaa aku. Memang benda betul kan? I haven't found the true love actually!

Muhammad Haikal Mohd Rozlan. Damn! he is really cute guy. Rasanya. Hahahaha Podahhhhhhh -.-
Taknak taip banyak. Aku rasa macam dah jatuh hati jiwa dan raga kat kau. Memang aku akui aku banyak buat salah. Tak bermakna kau tak ada salah jugak k.Pelik tapi benar, berkenalan di Twitter. Podahhh -.- Cinta cyber lah ni. Puih puih. Bytheway sebab kau jugak aku kawan dengan Adib. Yeah. 1 year aku sekolah kat Sungai buloh mana pernah tegur dia, Sekali pun tak. Aku perbah citer kat kau tak aku ada gaduh besar dengan Adib? Sebelum Hari Kawad Antara Daerah Gombak dijalankan. Memang kelakar weh :D Tapi tapi tapi hubungan kita tak akrab mana pun. Sebagai Rakan membahan boleh lerrr -.- Podahhh.. Okay tutup cerita pasal adib. Aku nak cakap. Aku sayang kau weh. Sayang sangat-sangat. Tak caya tanya classmate aku. Dorang pun membahan aku Haikal-haikal . Bajet kenal kau siapa je. Hahahaha. Tapi aku rasa sekarang kau mesti benci aku kan? Benci aku sangat kan? Takpayah cakap dah tahu. Hmmm. HR i need you :'( . I loveyouuuuuuuuuuuuuu.. But please lah satu hari je kalau kita otp tolong jangan Gaduh. Benci benci sangat-sangat. Btw I need you . :'( I'm very serious now. Really really need you.


0 12 sayang kann aku :D:

 

Syafiqah Izzati Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea