Friday 15 February 2013

True Friendship

taip by syafiqah izzati paderr 14:01

Haiiiii There ^^.V miss me not?

I miss this blog very much.....

Sekarang SMVSB bertukar menjadi KVSB... hmmmm.. Apa yang beza nya? Kami Batch96 adalah batch yang terakhir ambil SPM untuk Vokasional. Okay memang kene push terbaik punyaaa..
Tapi yang membezakan kitaorang ialah. Dorang pangil Cikgu Pensyarah..

Okay-okay niat aku nak update blog. Bukan sebab ni. Tapi aku nak kenal kan kawan-kawan yang aku paling rapat. Ohyeahh. Kami Budyyz takkan terpisah...


See this? Hahahaha. Perkenalkan . Iman Dhamirah bt Ismail.
Dia antara budak Dorm aku yang paling aku rapat. Aku suka story dengan minah ni. Everydayyy. Hahaha. And yang paling penting dia ni cute orangnya. Dia tempat aku mengadu. And dia rapat dengan semua budak Dorm.. Dia antara yang terbaik. Yay!!!


Nyettt. Hahahaha Budak tembam yang cun ni member terbaik aku. She the one who understand me. Yay! I love you babe! Kami Budyyz takkan terpisahhh. Semua rahsia aku dia pegang. Semua rahsia aku dia pegang..

Okayy nama dia Athirah bt Samsuddin. 

Err aku tatahu nak cakap apa lagi. Cukup lah untuk kali ni. Jumpa sebulan akan datang. Daaaa. Assalamualaikum..



0 12 sayang kann aku :D:

 

Syafiqah Izzati Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea