Friday 21 June 2013

Pengajaran...

taip by syafiqah izzati paderr 18:03
Assalamualaikum..

Kehidupan tidak semuanyaa Happy :') Tapi kengkadang sesuatu perkara membuat kita berubah kepada sesuatu yang baik.. Termasuk kenal dengan lelaki di Alam maya, tak dapat membuktikan kebahagian yang kekal abadi. Memang-memang. Kau setia macam mana pun tapi orang asyik anggap kau player pun tak boleh jugak. Aku insan yang lemah, jangan pernah anggap aku tabah untuk hadapi cabaran dunia. Aku cepat menangis, memang senang sangat...

Kenal dengan orang baru. Tak bermaksud kita nak couple dengan dia kan? Aku cuma nak kenal je. Kawan je, bukan nak couple. Faham tak? Yang korang syok membahan aku dengan dia tu pehal? Okay-okay. Aku bukan nak mainkan perasaan dia. Ntah-ntah dia takada kat perasaan aku langsung.  tak ke macam Syok sendiri gitu?

And Last.. Aku mintak maaf kat semuaaaaa yang kenal aku. Memang aku banyak buat salah kat korang. Hmm. Life is not easy :'( Thanks kat membe aku yang always support aku dari belakang. Andai kata ini sebagai Entry yang terakhir. Maafkan aku yaa .


Assalamualaikum..

0 12 sayang kann aku :D:

 

Syafiqah Izzati Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea