Wednesday 2 January 2013

Forever alone

taip by syafiqah izzati paderr 10:18
Assalamualaikum semua....

Start 6hb nanti mulalah kehidupan aku sebagai pelajar di Kolej Vokasional Sungai Buloh..
Huh! Malas nyaaa Aku rasa nak ke sekolah.. Tapi apa boleh buat kannn ? Dah terpaksa bersekolah...
Fokus On SPM babe! Macam tak sangka je aku dah jadi Team SPM 2013... Masa cepat berlalu dan mengubahkan aku menjadi yang lebih baik.. In Shaa Allah ...
Ada pasangan macam takde pasangan je aku rasa :'( But its okay. As Long As He Love Me...
Kalau couple pun maybe takpayah kodd na texting hari-hari..Call hari-hari. Maybe Contact bila dah terlebih Rinduuuu . Yaaaaaa .. Lagipun dia tu dah jadi Busy Mann ohhh . Biar lah Asalkan dia bekerja not Mengatal.. Hahahahahaa.. Yaa . Like he said Tahun ni tahun busy kitaorang.. Aku dengan Spm nye lagi . K fokus.. Zati Fokus! Kakak angkat sayang aku pun Dah busy dengan PLKN . why so sad :'( Forever Alone Woiii . Ehhhh aku masih ada Allah s.w.t... Okay jangan lupaaaaa ;)
Ehhhhhh.. Aku rasa tu je kot yang mampu aku taip sekarang . Kayyy . Enjoy your day guys ;)

0 12 sayang kann aku :D:

 

Syafiqah Izzati Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea