Tuesday 13 March 2012

the great moment wif my cousin

taip by syafiqah izzati paderr 00:48

hai guys :) long time no see . first i wanna show you this picture , hope you like it ;)



nampak tak , atleast gamba fika pon ade kat situ , ni time wedding kak miza , ade wat wedding photoshoot , so kitaorang pon menyebok ah sekali , memang moment paling best ah :)

ade lagii . nak tengok takk ? 


ni wedding kat kedahh :) pon moment yang best jugak 



time ni kat taiping , singgah ah kat tasek taiping , kita main SWANBIKE dulu :) teehee


ni pulak gamba kat zoo taiping :))


ni gambar my family and cousin makan malam :) ni kat kedah agii . kita makan seafood , amboi sedapp :))



buat masa ni , gamba ni je yang boleh fika masukkan .. nanti fika masukkan lagi k bye korang , sweet dreamz

sebelum kita bla , meh jom nyanyi jom 

Aku tersesat
Menuju hatimu
Beri aku jalan yang indah
Ijinkan ku lepas penatku
‘tuk sejenak lelap di bahumu
Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya
Tentang cinta yang datang perlahan
Membuatku takut kehilangan
Ku titipkan cahaya terang
Tak padam di dera goda dan masa
Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya
Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya
Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya


lots of love,
syafiqah izzati.
13032012






0 12 sayang kann aku :D:

 

Syafiqah Izzati Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea