Saturday 25 February 2012

stop it , i will gone

taip by syafiqah izzati paderr 20:00
Tumblr_lzxdrreile1qb7n7uo1_500_large

hai awak-awak semua :) dah lama aku tak men-busy kan diri dengan mengupdate blog :)) , okay korang now nak story sikit , sekarang dah berapa minggu ek aku kat sekolah baru ? hmm oh ya dah 3minggu , dah berbagai masalah dah berlaku , then memeningkan kepala aku :'(
peraturan nya ketat bagai , kene ikut lah kan , kalau tak dah lame kene tendang keluar asrama , aishhh , aku paling tak suka kalau dalam kelas tuh hanya ade 4 orang budak perempuan je , menyakai tahu , salah aku gak ambik bidang yang tak ade kene mengena dengan jiwa aku , bak kata cikgu , even kita tak suka dengan bidang ni , just belajar je lah , mesti ade hikmah disebaliknya kann ? and kat sekolah tu tak boleh tayang nama , nanti orang fikir kita ni "mencari publisiti murahan" atotototo , so sweet gitu , nama aku dah buruk kat sekolah tuh , oh my , ape perlu buat sekolah je lah kat situ , sabar menghadapi masalah . okay lah aku ade banyak keje sekolah ni , cincauu , doakan kan aku dapat pingat "LLS tau"
boleh bersihkan balik nama aku tuh , okay bye *crying*

p/s: i hate myself now *sigh*


0 12 sayang kann aku :D:

 

Syafiqah Izzati Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea