Friday 16 March 2012

ADORE HIM :D

taip by syafiqah izzati paderr 07:55
haii korang :)







If we love someone doesn't means he love me to right ?

ok look dah lama dah sebenarnya aku pendam perasaan kat dia . kengkadang aku rase aku ni syok sendiri , bertepuk sebelah tangan *memang pon*

dulu sebelum aku kenal dia , aku takpernah ingin tahu pon dia sape , tutt , ternampak pula dia , then aku tanya lah mem aku , nama dia ape bagai . ok stop . fokus time too aku ada PMR , tapi start tegur dengan dia bermula di FB , then terus main perli-perli dia , kenal dengan dia pon nak dekat examination . then aku tak pernah tegur dia sampailah aku nak dekat pindah sekolah , time tu aku still boleh lagi contact dia , sebab dia still ade kat sekolah jaga koperasi , and the last day i meet him , just want to tell the truth , but i stop contact with him ..

and the story ... tralalalala , end here

nampak sangat yang aku dah kering idea.. any idea ??

okay takpe lah sombongg :)

okay lah aku nak sambung tidur ni ,, 12:30 baru bangun ,, eh tak nampak sangat pemalas ,, 12:30 tu time aku texting with him ,, cause time tu dia lunch , almaklum dia dah kerja sekarang , nak mcg pon ikut time dia free je ,, weeee .

waiting still waiting still waiting !!!


oh my . satu hari aku tunggu kau text aku . asal kau tak text ? reply pon tak .

ohmyy . aku tersalah cakap ke semalam ? maybe kau fikir aku ni 'terdesak"
 terdesak nak couple dengan kau ? betul tak ? honest je ahh , kau tak suka aku text kau bagai kan ?

kau dah berada di alam kerja , bukan lagi di alam persekolahan

kau mesti taknak kapel dengan budak bawah kau kan ? even perbezaan antara hanya 2 tahun ..

but , asal bila aku kata aku ni syok sendiri terhadap kau . kau cakap 'I Think We On The Same Situation And Feeling, No one 'syok sendiri' Right ?'

AF ? I still  remind the word you said to me before . or you feel bored to me ? be honest to me AF !!

you know what my feeling said , so jangan buat aku putus harapan dan tawar hati pada kau :'(

6:30 p.m


time ni baru dapat texting with him , bila dapat mcg dari dia terus aku gembira !! hamboii , nampak tak gatalnya dimana . mak aku pon tahu aku tengah tunggu mcg dari dia , HAHAHAHA

oh ya .. malam ni aku i want to dare myself ,, ape eh ? suruh dia baca blog aku ..

so i wanna to tell him that

AKU SUKA KAU WEH :')

okay lantaklah lah kau nak pikir aku ni perempuan macam mane ? PERIGI CARI TIMBA KE APE
aku kesah ape :)
but aku dah bagi tahu kau kann ..

so WHAT THE ANSWER ?

I'M WAITING :D !!
p/s: JAWAB jangan TAK JAWAB :)

0 12 sayang kann aku :D:

 

Syafiqah Izzati Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea