Friday 30 March 2012

lumrah kehidupan

taip by syafiqah izzati paderr 19:37
hye korang :D !


Hari ni aku dah kembali pulang ke rumah :) , rindu gila babeng dekat HOME SWEET HOME setelah 2minggu aku tak pulang ke rumah :D !
LUMRAH KEHIDUPAN...

normal lah kalau kita ade masalah kan ? tapi kita need someone yang boleh dipercayaii untuk menceritakan masalah kita, kat asrama ade ke manusia yang boleh dipercayai ??

aku inginkan kepastian , tempat aku takde pon , kalau ade masalah tu kene pandai-pandai lah kau selesai kan sendiri .. okay salah aku jugak kerana mengedik-gedik , mengada-ngada dengan lelaki , tapi aku jugak perlukan seseorang yang boleh bantu aku ke jalan yang sepatutunya , bukan orang yang suka mengutuk dan memerli kita ,,

salah aku jugak kerana berani carik pasal , bak kata orang  " berani buat , berani tanggung"

kalau taknak kene perli ke kutuk kau harus buat hal sendiri , jangan terlalu rapat dengan seseorang 

so kalau kat asrama aku tak perlukan seseorang yang dinamakan "sahabat karib"

sahabat biasa pun dah cukup .. teehee , aku rasa macam dah taknak balik asrama lah ,,banyak betul masalah ,, hmm . buat taktahu je lahh . okay aku akan cuba :D !!

AKU NAK JADI SETIA PADA YANG SATU , SO AKU AKAN LUPAKAN AF !

OKAY BYE 


ilyf !!

0 12 sayang kann aku :D:

 

Syafiqah Izzati Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea