Saturday 7 January 2012

prihatinnya :)

taip by syafiqah izzati paderr 14:29
Tumblr_lxeyqsndbb1qf7ex9o1_500_large

selagi ada masa nak online . full time akan menghadap blog tapi time sekolah No internet allowed okay paham ?
ekeke ^_^
aku suka sangat semalam , tengah boring-boring aku pergilah bukak facebook then my old senior tegur aku . ngehngeh bukan senang kalau chat dia yang start dulu biasa aku dulu yang chat dengan dia , hikhik , tu masa tahun lepas lah . aku kenal dengan dia pon start daripada bulan , hmm bulan bape tah , tapi dah nak dekat PMR kot . nak tahu nama dia jengjeng Afzaini Faiz mule-mule tuh aku tak memang tak tahu nama dia pons . aku try tanya  my kawan and cakap nama dia APexx aku pon pelik lah apexx ? hmm setahu aku ramai kat sekolah yang guna gelaran apek ni . hmm . last-last aku try lah searching nama dia kat Facebook like always aku sentiasa jumpa bende yang aku nak carik . tapi selamat lah time tu dia guna nama apexx ( afzaini faiz ) agaknye lah macam ni . hmm entahlah . lost memory disitu , tapi siasat punye siasat dush aku tahu kelas dia apa . hmm dia dok kelas 5 sains 2 okay nampak macam aku ni pewaris sains 2 . hikhik . nak letak gamba dia kat sini , butt . takut pulak dia marah , hmm . korang tahu nama dia je lah eh . peace ^_^

p/s: aku sayang dia macam seorang abang 

0 12 sayang kann aku :D:

 

Syafiqah Izzati Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea