Friday 6 January 2012

sekolah :)

taip by syafiqah izzati paderr 16:15
406640_357466687602802_100000184225529_1742000_213860203_n_large
hai hai korang . lame aku tak mengupdate blog ni . rindu rasanya .okay aku sekarang dah jadi pelajar aliran sains , so banyak mata pelajaran yang aku harus focus 100 peratus . aku pon tak yakin adakan aku berjaya  bawak ke tak . entahlah . InsyaAllah boleh . so sekarang aku dikira rarely online ye lah . kerja sekolah lah berlambak .. dah lah ada 4 matapeljaran pembunuh iaitu kimia, fizik , biologi , add math okay no more play-play in this year , tahun ni aku akan belajar bersungguh-sungguh biarpun dalam kelas aku terpinggir dengan kawan tapi tu takkan menghalang aku tok belajar kan ? biar takde ramai kawan atleast focus on your study , jangan sebab kawan hilang fokus untuk belajar  betul tak ? bagi aku now biar kawan aku pinggirkan aku . aku tak kesah aku ni tak berapa pandai daripada dorang , eventhough aku masuk 4 sains 2  sekalipun . dorang mesti anggap aku tak wujud . aku rase diri aku ni semak je . dorang lebih suka berdua daripada bertiga . ouh aku benci bila aku di buat macam tu . okay , aku tak dapat nak share buku , kene lah bawak buku yang banyak , kalau kat kelas aku rase macam aku takde kawan langsung , tak macam masa aku dekat form 3 atleast IZZATI  sentiasa di samping aku eventhough aku ni lemah dalam pelajaran dia tak pernah abaikan aku , kalau aku tak faham dia sentiasa akan ajar aku , tapi sekarang , :(

okay kene pasang satu prinsip kalau tak faham better tanya cikgu . sebab cikgu mesti akan terangkan secara detail . buang perasaan malu untuk bertanya , kalau tak faham jangan duduk senyap je . dalam kelas jangan asyik nak bersembang kosong je . then , kat rumah kene rajin mentelaah buku . daripada lemah dalam peljaran InsyaAllah kita akan berjaya satu hari kelak :o

oh ya , aku tengah menunggu panggilan daripada sekolah Vokasional sungai buloh dan sekolah vokasional slimriver aku berharap aku diterima diantara satu sekolah ni . aku nak jugak rasa duduk sekolah baru , doakan aku ye . tapi mak dengan bapak aku mesti gembira ..

okay lah korang aku dah penat ni ppyong :)



p/s : aku akan belajar bersungguh-sungguh :)

0 12 sayang kann aku :D:

 

Syafiqah Izzati Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea