Tuesday 18 October 2011

sorryy

taip by syafiqah izzati paderr 14:56
Tumblr_lsu52yu6ao1qla5dvo1_500_large




hey peeps ! macam mane hari ni . ader something yang menarik berlaku ke ?
kalau ade share lah bersama :)
SHARING IS CARING kann ?

yaya . soo
aku kat sini just nak bagi tahu pasal malam tadi
ouh sengsaranya aku nak tunggu text dari is . betul lah . aku tak reply text dy petang tu
malam tu pulak dy off phone . ADESS ! "awak..awakk..marahkan saya ke ? sorry lah . tak perasan awak text . anyway awak pon tahukan . nombor yang kita selalu text . hanye awak je yang tahu . almaklum tu number awak kan . awakk . i'm really sorry . maafkan saya :'("

ouh hati ku sentap . bila dy off phone

aku just antar text 

hey, bile dapat mcg ni text tau, missyou

lame gile aku tunggu dy bukak fon . heyy . naik berjanggut aku tunggu diaa

then pukul 12 malam . dia hantar mcg

ha , dapat . nak ape , dah tak busyy ke ?

mati-mati aku ingat dia marahkan aku . tapi . dia tak marah kan aku . cuma kecewa sebab tak reply mecg dy . anywayy . kitaorang mcg sampai pukul 1 . yeahh . misschiuu :)




0 12 sayang kann aku :D:

 

Syafiqah Izzati Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea