Tuesday 18 October 2011

never end

taip by syafiqah izzati paderr 17:56
312901_10150332477492041_529127040_8396301_46024116_n_large

heyy . peeps ! skunk bored tahap gaban lahh ni , sebab tu lah aku update blog
oh ye . teringat pulak FARAJOI apkah name ini ? kaitan dengan aku ? oh . takde kaitan punns 
tadi . aku ternampak makwe AJOI pakai beg then . kat sudut bawah ade tulisan . ouh aku cube bace betul-betul , then betullah itu adalah FARAJOI . ouh . nak tahu ap bende tuh . tulah gabungan name FARAH dab FAEDZUL(AJOI) ouh . korang add faedzul then nampak status relation dia dengan sapee tak . ouh then tekan situ . nampak lah perkataan ni . aku nak tunjukkan tak boleh . sebab aku DAH BLOCK dia . sape faedzul or farah . farah lah . aku rase dia tak suka debgan aku . susah sgt aku block je lah dia kan senang . lagipun . ap kene mengene aku dengan dy . ouhouh . no . aku just membe kepade pakwe dia jee . itu sahaja .

tupp . dah habis dah . takpetakpe . besuk ade lagi..
byebye\




0 12 sayang kann aku :D:

 

Syafiqah Izzati Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea