Friday 14 October 2011

awesomee

taip by syafiqah izzati paderr 15:41
Mimirello

hey peeps !
hari ni aku update blog lagi .
oh sekarang aku memang suka update blog 
korunk ?/
oh ya . sekarang time budak-budak form4 exam 

nak ucapkan goodluck to all FORM4 STUDENT yang sekolah dekat S.M.K. JALAN KEBUN . do our best ! chayok-chayok

nak tahu hari ni hari ke-3 form3 masuk dewan . oh no . tidakkk!!!!

ingatkan hari ni aku taknak datang sekolah . api ape boleh buat terpaksa lah datng kann ??

anyway , walaupun hari ni paling bosan . tapiii... haa . entahh . takde yang best@gempak ponn .

tapi aku didengarkan citer dari cik yati yang GAMBAR DIA KENE COPY AND PASTE . ohh no . aku pon takut lah jugak bile GAMBAR KENE COPY AND PASTE . kawan-kawan banyak bagi nasihat kat dia . ade yang kata jangan terlalu fikir negatif . cuba fikir positif . kalau kita fikir yang negatif kita macam mendoakan sesuatu berlaku kepada kita . dan kepada kaum waspadalah!! laman sosial sekarang agak pelik . ade orang memaki hamun lahh . ade orang share problem lah . ade orang curik gambar lah . so kalu takut sngat orang copy gambar . ap kate PRIVATE kan je . tapi FB sekarang dah upgrade baru . so aku pon taktahu macam mane nak private gambar . tapi gambar aku dah lame diprivatekan sebelum fb diupgradekan . yelah untuk langkah berjaga-jaga . n aku pun PRIVATE kann email aku . sebab dengar-dengar cite . budak yang pakar gondam fb orang ni just guna EMAIL . then dapat hack korang punye fb . 

and one more thing . dengan gambar pon . orang boleh edit menjadikan gambar tu kelihatan tidak senonoh . so BEWARE! THINK ABOUT IT WHEN YOU UPLOAD YOUR PHOTO . ape kate kalau korang nak upload gambar tak payah sampai WHOLE . just gambar muka sudah lah .. biarlah orang kata kau ni JUAL MUKA . okayy ??

ehhehh . aku nak citer pasal ap berlaku kat sekolah tadi kann . haa . tulah aku ni banyak merepek .
okay-okay . hari ni cikgu ade edarkan borang untuk lawatan ke UM .um ? eh aku dah pergilah ,. time tu pon kat fokus A . ahh . buntunya . nak pergi ke taknak . haa . sebab azuan pergi aku pon pergilah HAHA . mula-mula azuan taknak pergi lah . aku cakp lah PERGILAH . PERgILAH . PERGILAH . then dia cakap buat ap nak pergi . takde apap ponn .. ah , aku pon taktahu nak pergi ke tak . thennnn . aku amik borang aku tulis .. dah sudahh . Azuan pon ikut . hehe .. :)

okeyh lah . byebyebye

iamASH
 


0 12 sayang kann aku :D:

 

Syafiqah Izzati Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea