Saturday 15 October 2011

broken heart again

taip by syafiqah izzati paderr 18:13
cause what's life without music?

hye peeps ! assalamualaikum. cehat ?


huhu . tengok title . "BROKEN HEART AGAIN </3
ap kejadah aku tulis bende ni . ouh , hari ni IS bg aku email diaa . ouh , ap name email dy ?

mail_ilysmfaza .

bile aku dapat . hati aku banyak tertanya-tanya ,. dia dengan faza ? aku tahu name full dia . FAZA ZAFIRA . ouh dorang pernah coup . same skull kott . oh ea . baru aku tahu . tahtah . layanan dy kat faza macam layanan dia kat aku ,

aku pernah tanya 

sayangkan FAZA ?

aku dah agak dy mesti cakap TAK . tapi sebenarnye YA . okay . aku diperbodohkan dengan lelaki . wth . okay kau tanak jujur dengan aku . finee . tapi sampai bile .

betul cakap abg aku . JANGAN PERNAH PERCAYAKAN KATA ISMAIL . oh , sekarang aku dah hilang kepercayaan kau .

K byee
cause what's life without music?

0 12 sayang kann aku :D:

 

Syafiqah Izzati Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea