Thursday 13 October 2011

have a nice day

taip by syafiqah izzati paderr 20:39

haii peeps !
tahu tak hari ni so freakingdamnboreday 
oh sure2 lah bosan giler babeng . yelah . mane tak nyee . hari ini aku dah kene jadi pengganti PENOLONG KETUA KELAS . mule-mule aku ingat keje ni best gilerr . tapiii..... its soooo boreeeed work . yelah aku just nak tolong je . tak bermakne kau tak boleh buat keje kau tu sendiri kan ??
ohh . teruknyee . okay anyway akusukabuatwalaupunpenat

yeahh , hari ni hari kedua budak Form3 masuk DEWAN . ahh . habis kejang kaki aku duduk lama-lama kat dewan . huh! sabar jelahh . hari ni kann kene hantar buku , besok boleh lah CUTI .


biasalah , mula2 cekgu start dengan PENGENALAN PELAJARAN TING.4 . oh hari ni turn matapelajaran BM . oh aku pikir bm ting.4 ni senang . tapii. SUSAH GILE BABENG . yelah . bm ade 2 kertas . dua-dua kertas kene tulis karangan . kalau kertas 1 tak lah susah sangat . bile KERTAS 2 ohhh . kene wat karangan 300++ patah perkataan , wahh macam mane ea . boleh ke tidak aku buat karangan tu . HOPE-HOPE boleh lahh . AMINNN

lepas rehat tu kene dengar ceramah daripada penceramah khas . aku ingat ceramah ni boring . tapi best . dorang buat test yang dapat menentukan kita mahir dalam bidang mane . aku dapat dalam bidang ARTISTIK . cehh . dalam bidang ni aku boleyh jadi PENULIS LIRIK, PENULIS LAKON LAYAR. PENULIS, GURU . PENGKRITIK, PELAKON , dan banyak lagi lahh . tapi memang semua bidang ni aku betul-betul suka .. aku nak sangat .. hope aku boleh kerja cita-cita aku . AMINNN ..

Okeyh lah penat aku menaip . chaw dulu lah byebye

0 12 sayang kann aku :D:

 

Syafiqah Izzati Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea