Monday 2 January 2012

impian aku ?

taip by syafiqah izzati paderr 01:31

hye fellas . hari ni aku frust gile . sebab ayat ni

Maaf anda tidak diterima

ouh hancur impian aku nak sekolah asrama belajar dalam bidang IT . ouh hancur semua

nak tengok ? kejap ehh aku upload gamba nye 


klick untuk tumbesaran . yeahh . aku tak dapat . now i'm going to sekolah biasa 
iaitu S.M.K JALAN KEBUN

okay pe .tapi aku tak tahu aku kelas ape . yang paling kesian kawan aku tengok dia punye and kawan dia punye je . chop . means aku bukan kawan dia lah ? maybe truth . oh my . aku tahu dia dan kawan dia pandai . aku tak . takpe takpe .. aku ingatkan nak pindah dan mulakan memory baru . tapi tak menjadi . hohohoh .

okay . korang semua dah ade azam 2012 ?
 nak tahu azam aku?
aku bertekad nak beljar bersungguh-sungguh 
taknak main-main lagi

homework mesti siap
banyak bertanya 
tak kesah kalau aku ade kawan or tak . paling penting focus dalam belajar ;)

p/s: aku taknak ada BFF lagi



0 12 sayang kann aku :D:

 

Syafiqah Izzati Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea