Sunday 1 January 2012

i love them

taip by syafiqah izzati paderr 01:24
hye fellas . before start the story i just wanna say Happy New Year guys . 

okay hari ni aku nak bagi link blog yang aku suka baca plus blog dia memang banyak maklumat yang berguna for yang nak jaga kesihatan . tak lupa jugak setiap post dia pasti ade buat video untuk korang. 
yang paling penting aku suka baca dia punya blog . senang cerita sepanjang 2012 ni aku akan jadikan blog dia sebagai blog kegemaran aku and idola aku :)

okay okay , nak tak nak tak ??

okay lets fly darkbatman okay korang click lah , and bace lah isi kandungan nya . banyak useful tips untuk menjaga kesihatan korang (:

okay tengok aku dah buat blog dia become my idola blogger


okay dah tengok ? ok good . hehe . 
kebanyakan dalam bloglist aku ni adelah pengguna tumblr sorang je pengguna blog , anyway tak salah kan ? ya betul betul betul . hikhikhik 

----------------------------------------

percaya tak aku minat lagu Justin Bieber  berbanding lagu Greyson Chance 
tak bermakna aku benci Greyson , aku suka lah jugak . tak nampak ke kat sidebar aku ?

tapi bagi aku kalau aku dengar lagu greyson , macam biasa je . lagu dia macam aku dah biasa dengar , maybe aku blogwalking then dengar lagu Greyson je kot ?
agaknye lah . tapi ilove Justin bieber Very much .  :)

now senarai lagu JUSTIN yang aku suka :)
  • that should be me


  • Heartache


  • Next to you



  • Never let you go




  • Favorite girl




  • Love me




  • stuck in the moment





p/s : i wanna be like justin bieber.popular in youtube :)

wanna know my dream ?












dis is my dream . ok ppyong :)

0 12 sayang kann aku :D:

 

Syafiqah Izzati Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea