Friday 9 December 2011

musim

taip by syafiqah izzati paderr 15:47
Tumblr_lu2srwcvg91qfyznwo1_500_large

Tumblr_lq6ybjapkg1qjrh5ho1_500_large

hey peeps ! rindu aku tak ? tentulah rindu kan ? muehehehe

okay . musim buahan dah havis belum ek ?
grr..nak tahu tak kat rumah aku berlambak buah rambutan , sape yang nak rambutan memey lah datang kat rumah aku :)

okay . sekarang aku dah rarely bukak facebook . aku pon taktahu kenape . takder function pon bukak facebook . ngehngeh

percaya tak kalau aku cakap yang kebanyakan blog yang banyak FOLLOWER sebab blog dorang tu    
banyak Tutorial betul tak aku cakap ni

tapi kalau blog korang dah banyak follower mungkin korang dah malas nak follow blog orang . dan blogwalking . 

hihihihihi . tapi tak semua . hanya sesetangah bloggers   je kan perangai macam tuh ? 

betul tak..

0 12 sayang kann aku :D:

 

Syafiqah Izzati Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea