Tuesday 6 December 2011

meet again

taip by syafiqah izzati paderr 00:01
Tumblr_lvqlc8jkqw1r7e9jfo1_1280_large

Hello fellow friends :)
bertemu kembali 

sekarang anda bersama saya saya Cik Fiyka 
watlek peace(Y)
now aku dah guna Handphone balik . so bangga lah ni muehehehe :)
tapi orang first yang aku contact ialah Ismail 

nak tahu sebab ape ?
sebab nombor ismail je yang aku hafal 
01788*****
ohmy . nombor dia paling senang tok dihafal . plus nombor dia sama dengan aku tak sangka I ..

tapi sebenarnya aku nak contact membe aku yang lain . tapi..tapi aku dah buang semua number kawan-kawan aku . ehh jahat kan aku . tapi aku dah copy semua number kawan aku kat number aku yang number satu . tapi sampai sekarang aku tak tahu mane aku letak sim aku yang lain . satu rumah aku selongkar tapi tak jumpe . adoiyy,, tapi selamat Syazana ada msg aku , ade lah gak number kawan aku . tapi sorang je lah

ehh . cakap pasal ismail . aku mcg dengan dia pon sebab dia dah share kredit dengan aku . hmm . dalam masa satu hari aku dah habis kan kredit . mcg dengan dia je . muehehehe . so skunk aku dah kehabisan kredit . ohmyy

hehe . ok lah korang selamat malam :)

0 12 sayang kann aku :D:

 

Syafiqah Izzati Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea