Monday 17 October 2011

studyy

taip by syafiqah izzati paderr 17:45

hey peeps :) ASALAMUALAIKUM . hey hari aku rasa happy gile babengg . sebab ? 
dah lama aku tunggu untuk belajar untuk TING4 . impiann aku tercapai
yeehaaa . mule-mule aku study tok PENDIDIKAN ISLAM 
tak study banyak punn . just USTAZAH suruh hafal ayat hafazan , aku hafal sampai 5 . patutnya 6 . tengok-tengok kawan2 aku sume borak . aku pun join lah . HAHA . 

then . lepas belajar PENDIDIKAN ISLAM . aku belajar SCIENCE , ouh aku belajar BAB2 . iaitu KOORDINASI BADAN . kene salin nota . nak tengok notanye ? wait . nanti aku letakk . cikgu cakap SCIENCE ni terbahagi kepada 3 iaitu KIMIA,FIZIK.BIOLOGI . koordinasi badan ni masuk dalam bab biologi . yeehaa . okay-okay . aku kene cover pelajaran ni untuk exam ub akan datang . 2minggu study . satu minggu exam . hope boleh score .

ehh . nampak takk ?
tak nampak . klik kat gamba ni . nampak lah tuhh :)

okay-okay .

balik rumah . aku tak studi ponn . tengok citer DREAM HIGH ..



enjoyy , k byebye





0 12 sayang kann aku :D:

 

Syafiqah Izzati Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea