Wednesday 19 October 2011

happy dayy

taip by syafiqah izzati paderr 16:43
Tumblr_ljizlhud2i1qa9u6ko1_400_large

heyy peeps ! miss you allz
mesti korang rase aku update blog sebab ade something happiest yang berlaku kat aku kann ? cakap je lah betul . anyaway aku dah tahu lamee :)
peacee ^_________^
lebar beno aku smileeee . kau ade ?

okay , korunk nak tahu pasal AZUAN ? oh nanti aku citer 
ouh "HAPPEIST DAY"
ouh what happened ?

ouh gini ceritanya . okay . sekolah , banyak kawan . ouh kegkadang kawan pun ade gang . dulu aku suka ber-gang now aku suka kawan dengan semuaaa orang .
tapi jangan fikir aku takde musuhh . ouh adee . cara dia pandang aku . lagi seratus percent aku percaye dia benci kat aku . ouh . nak tahu siape ?
BIARLAH RAHSIA.....

Now i have know that friend is everything to me
if i had no friend i would feel lonely
friend and family is most important in my life
if i had a great time with my beloved friend .
i never thinh to forget them 
cause they are is important to me <3

ouh . hari ini i had great time with my beloved friend 
okay i admit time rehat aku betul-betul penat . terpakse hantar buku cikgu kat bilik guruu
ouch!

then . kene pergi kantin pulak .
bila dah pergi kantin lepak lah dengan gang fatin
ouh . 
best gile lepak dengan dorunk . ouhh :)

thenn . aku nampak g_dol <3 dia tak nampak aku ke ?
ouh damn !!

next . time bm . aku ingat ade cekgu . ouh macam haremm . takde cekgu masuk punns 
ouh great :) ouh gang fatin is a awesomee gang . hah ? kenapee ?
sebab time too dorunk kan bosan so . dorang nyanyi lah . buat permainan macam budak-budak lah
tapi best . sebab dorunk banyak nyanyii . alahaii .. hujan pulakk . haha

time kh ? :) ehh malu lah nak citer . chopp . nak malu sebab ape . bukan orang bace pun kan
time kh . aku bukan nye berdating dengan azuan , jlan berdua je kot . ouh due kali . haha . yang pertame jalan berdua dia terlupe bawak buku kawalan . ouch damn !
kali kedua tuh time nak pergi bengkel kh . haha . ELLY nampak aku dgn azuan . ouh apelah anggapan dia ekk ?
ouh . entahh . then time nak hantar barang . kebetulan terjalan berdua pulokk :)

ouh nak dekat balik tuh . lepak lah luar kelas . thenn . dieja dengan azuan duduk bersebelahan . then ade orang cakap SWEET COUPLE . ouch !
thenn elly cakap . "CHIKA CEMBURU" ouh . ha . malu habess aku kat situu . azuan boleyh pulak buat muke biase . ouh .

k lahh byeee :)

EHH . japp . promote kpop


0 12 sayang kann aku :D:

 

Syafiqah Izzati Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea