Thursday 20 October 2011

bored -,-'

taip by syafiqah izzati paderr 16:58
Aclkxgicaaeh5yg_large

heyy peeps
hello everybodyy :)
miss you all
yeahh .
hari ini aku edit blog lagi . huh ! amik mase satu jam woo . lame kan ?
yeahh . n my blogger is done editing :)
sekarang dalam blog aku banyak lagu kpop kan ??

totally aku giler kpop :)

tak tahu lagi ke ? kesiannn . hahaha . sekarang dah tahu kan great <3
yeahh tahu tak . HARINI PALING BOSAN BERBANDING SEMALAM .
guess what . kelas 3arif kene bergabung dengan 3bestari . ouh damn !
mulut dorang tu tak boleyh nak senyap . cekgu dok terang kat depan . kau boleh bercakap kat belakng . TAKNAK BELAJAR KE ?
tahu lah korang tak selesa . tapi tolong lah bgi PERHATIAN sikit . tak boleh ?

yeahh . lepas rehat tu kene duduk kat dewan , kalu tengok citer best takpe lah . ni . pasang cerita BACK TO THE FUTURE , ouh damn . citer yang paling bosan yang aku pernah tengokk
 yeahh :) byebye 



0 12 sayang kann aku :D:

 

Syafiqah Izzati Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea