Thursday 6 December 2012

Mencari diri aku sebenarnya

taip by syafiqah izzati paderr 00:33
Assalamualaikum semua..
Sebenarnya taktahu nak cakap apa. Dah lama tinggalkan blog ni. Hmm kalau aku ada masalah selalu cari blog yang tercinta ni. Tapi lately ni aku busy, tak tahu busy sebab apa. Yaaa. Sejak bersekolah kat Sungai Buloh aku dapat tahu kegunaan 'Super Savers' kuno gila kan aku ? Selama ni tak pernah terfikir pun nak bergayut tengah-tengah malam. Malam masa orang untuk tidur, bukan bergayut. Hee ;) Heyy . Wanna know something ? Haaa . Sebenarnya aku taktahu hati aku untuk siapa. Macam takde untuk siapa-siapa je. Haaa. Sejak tak sekolah ni aku dah berhenti berharap untuk suka seseorang. Betulka ? Aku sendiri tak faham dengan perasaan aku sendiri. Bagi aku Cinta ini boleh hadir tanpa kita sedari dan juga pergi tanpa disedari . Haaa. Aku mengaku sebelum ni aku memang ada simpan perasaan dekat seseorang, tapi makin lama aku simpan perasaan kat dia. Makin aku rasa dia tu annoying gila . Tatahu kenapa, kengkadang dia buat aku happy,sakit hati dan rasa nak menangis. But kengkadang dia buat aku benci dekat dia. Kenapakah ? Tapi dah banyak kali aku cakap untuk stop contact dia. Tapi tapi tapi kenapa tak boleh ? Aku nak stop jadi perempuan yang lemah, perempuan yang senang untuk terima cinta, perempuan yang sering dilukai.
Hope can :'). Dekat Sungai Buloh aku dapat tahu yang mana kawan dan yang mana lawan. Huh. Tak sangka aku dapat tengok beragam-ragam manusia. Kengkadang sekolah kat Sungai Buloh mengubah aku menjadi baik dan sebaliknya. Hee :) tapi ia mengajar aku erti kehidupan yang sebenarnya, serta erti persahabatan yang sebenarnya. Aku berharap tahun depan aku berubah perangai. Senior lelaki yang hensem semua dah takde dah kan? So aku boleh jalani dengan tidak menghadap Senior-senior yang annoying. Tapi mungkin aku akan rindukan dorang sangat-sangat, rindu nak tengok diaorang kacau aku :'( . Rindu semuaa tu :) Ohya . Aku dah deal dengan Pakcik. Pakcik ? Siapa tu ? weeeee . Adalah siapa yang mengenali aku akan mengenali my Pakcik. Malas nak letak nama full dia or gambar dia, kang tak pasal-pasal kene serang dengan 'bitches' annoying baii. Tak pandai baca eh ? Aku dah berzaman tulis post tu. 2012 ni baru nak serang aku ? Kebarbian   apakah itu?


"Hey bitches, sebelum nak serang aku. Tengok Date dan Time tu elok-elok. Kang aku cakap kau lembab kang marah. Tapi benda betul what. Ke nak aku tulis besar-besar? Post tu ditulis pada 2011 ! Get it bitch ? Kau dengan member kau tu boleh pergi masuk tadika balik kalau taktahu nak baca betul-betul"

See ? Dah merepek dah , okay nak tahu ada deal apa dengan my Pakcik tu ? Deal dengan pakcik. No couple for I month. Hope aku boleh buat Aminnn ;) aku rasa tu je kot post untuk kali ni. Kita jumpa lagi lain kali eh ?

Assalamualaikum semua... 



0 12 sayang kann aku :D:

 

Syafiqah Izzati Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea