Thursday 20 December 2012

Love

taip by syafiqah izzati paderr 00:46
Assalamualaikum..

have a nice day at night ;) Happy sedih kecewa . Hmm realiti in life . Sometimes... Ok. First bila hilang orang yang korang sayang ? Mesti sedihkan ? Aku pun T.T Try hadapi dengan tabah okay . Cer smile sikit ^^ . Honestly aku dah banyak nangis sebab lelaki . Okay aku buat tindakan yang bodoh~ Macam dulu....
Macam dulu ? aku diperbodohkan dengan cinta palsu . Akhirnya aku kecundang. Phewwit xD
Okay bajet xD . Malam ni aku update jiwang . Amacam best tak ? Hahaha . Okay back to... Back to tajuk dan tujuan sebenar aku merajinkan diri untuk menaip malam ni . Okay First aku nak story kat korang bertapa payahnya bila orang anggap aku ni 'Perampas'  :O . Perampas ? Hmm seriusly aku perampas ? Sebab semua ni hubungan kitaorang bertahan 4month. Tarikh kenal ? Halamak , aku tak berapa nak ingat. But tarikh couple ? Aku ingat sangat . 110612. Nice date bukan ? Tapi bermacam halangan dan cabaran terpaksa ditempuh . Halamak macam cerita dalam Novel cinta lah pulok . Okay dah diammm ^^

131212 .. Date for my life with him . Who ? Adalah.... Hope aku boleh kecapi kebahagian dengan dia. Hope so ^^ 

0 12 sayang kann aku :D:

 

Syafiqah Izzati Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea