Saturday 27 October 2012

whoaaaa :'(

taip by syafiqah izzati paderr 21:06
hye korang :D
   now aku berpeluang nak update blog sampai lebam , eyh eyh . SMVSB dapat cuti awal , kau hadoo ? takde kan ? HAHAHA

okay first nak cakap . aku aku aku taknak sekolah cuti lagii . aku nak sekolah lagi , tak puas aku nk tengok muka dia kat sekolah , setakat texting dengan dia hari-hari takkan melepas kan rindu aku untuk bersemuka dengan dia . oh aku rindu rindu rindu nak tengok dia jalan macam gangster tuh , rindu nak suruh dia lepak kelas macam hari tuh . rindu rindu rindu :)

hahaha . jiwang gila ayat aku ni . ohya asal lah trip pergi kelantan tu dibuat time nak dekat akhir tahun . menyesal lah , now aku baru nak kenal dengan dia terpaksa stop tengok muka dia kat sekolah . wow so sadddd :'(

eyhh . kejapp . masa 22oct2012 . aku dapat hadiah daripada diaaa . and tahu tak malam tu kitaorang bergayut . walaupun ada anasir anasir jahat , tapi awesome lah jugak dia nak otp dengan aku . hahahaha . aku paksa dia naik aras3 . nak jugak dia bawak membe dia , tapi membe dia taknak ikut pon , hahaa . padan muka :p . dengan gaya gangster nya , dia naik atas , hahaha , bajet-bajet je . lagipon time tuh aku happy gilaaa , sebab dia nak tunjukkan muka dia jugak . Alhamdulillah . Hahahaha .

eyh eyh . korang nak tahu cerita aku time kat kelantan . mesti nak kan ? okay first for all aku akan tunjukkan gambar kitaorang time kat bentong . time ni aku tak kenal lagi budak-budak 5auto


nampak tak aku yang mane ? mesti takk kan ? ohh tidakk aku kan kecik memang lah taknampak hahahaha :D

ehh ade lagi gambar . wait haaa . aku masukkan lagi :D




eyh . jangan pelik yang pergi trip ni hanya 4orang perempuan je okay :3

dah lepak makan-makan kat bentong . kita orang terus kan pejalanan kitaorang untuk ke Pantai Cahaya Bulan sebelum tuh kitaorang stop dekat RNR GUA MUSANG kat sini aku baru start kenal dengan Harris , salleh . yeahh memang awesome jazlan dengan azam aku dah lama kenal dahh , daripada awal tahun lagii .

okay , now aku nak masukkan gambar time kitaorang dekat PCB nak tengok ? boleh je









nampak tak suasana pantainya :D . HAHAHA . best kodd time ni , lepak-lepak sampai pukul 6.45 kononnya lahh . tapi sampai pukul 7 kitaorang lepak kat sini . hahaha . and kat sini ada pentunjukkan ular . awesome lah jugak , sikit , hahahaha . memang happy gilaaa time nii . kau hadoo ? memang rugi lah sape yang tak joinn . 

thennn lepas berpenat kat sini . kitaorang check in asrama pengkalan chepa . huh , first time pulak duduk dorm orangg . haaaa . rasa macam lain macam sikit , tapi sebab kan trip ni kene buang perasaan tuh jauh-jauh :D hahahaha . trip must go on . ohyeahhh 

malam tuh pulak kitaorang pergi makan malam pulakk . whoaaa lapar jap , hahahahaha
dandan malam tu ade game Selangor VS Kelantan . eyh kitaorang memang sokong Selangor . tuptup Kelantan menang 1-0 wehh ohh memang *bullshit*
hahhaha tapi lawak ohhh cikgu , tak rety nak hidupkan bas ouhhh . last-last sampai budak lelaki dah naik bas dah time tuh x)

hahahaha . nak tengok gambar time kat bas ? boleh jee 








hhaaaa . kannn :) hahahahahaha

dah kenyang perut makan . time untuk aku ke asrama pengkalan chepa . tidur time
hahahaha . and tak lupa jugak time malam ni aku mintak azam kirim salam dekat Azlan jony . tapi tapi tak terbagi tahu . ohh sedihnyaaaa :(

now turn nak tunjukkan gambar time kitaorang nak keluar dari asrama pengkalan chepa








nilahhh gambar sementara menunggu budak lelaki siap . janji pukul 7 pukul 8 baru dorang siap . memang free-free je kene marah dengan cikguu . padan muka kat dorang , hahahahahaha








0 12 sayang kann aku :D:

 

Syafiqah Izzati Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea