Monday 28 May 2012

taip by syafiqah izzati paderr 11:52
heyyy guys !!


miss me not ? imiss you bad :'(

aku fikir kalau dok kat SMVSB takkan couple clash couple clash tetapiii . memang tak bolehh ubahh

weiii , kalau lahh aku couple dengan orang ats aku kat sekolah tuh , baruu tahuu , hahaha asyik couple dengan budak kelas je , memang lah tak tahann . :p

perbezaan pelajar MPAV dan pelajar SKM

bagi aku , takde beza pon , sama ja , dorang pun manusia juga :)

jangan jadi prejudis sangat kayy :)

even kau kelas terpandai sekalipon , takde beza pon dengan budak skm 

so kalau ade budak MPAV couple dengan budak SKM jangan lah kau pelikk , asalkan antara dorang lahir perasaan kasih sayang yang ikhlas ,, 


0 12 sayang kann aku :D:

 

Syafiqah Izzati Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea