Saturday 14 January 2012

okay bye :'(

taip by syafiqah izzati paderr 22:05
Tumblr_lxshgtrgqj1r7j2l4o1_500_large

entry hari ni tersangat lah pendek , read ye ;)

hye fellas :) seram aku , hari isnin  ni dah kene pergi sekolah baru , oh noo !!
 sabar fiyka , jangan takut , chill lah
okay chill . peace ^_^
kat sini aku nak cakap aku sayang kawan-kawan yang selalu ingat aku :) 
korang memang baik . siap post kat wall aku lagi . even hanya 4 orang , korang memang thr best wehh . so macam aku always cakap
jangan pernah lupakan aku kay 

nak tengok ape yang dorang post tak ? 

aku akan tunjukkan :)



okay . sorry aku kene secretkan nama dorang

okay lets go on 

hari ni aku pergi shopping . best tapi penat , banyak pulak barang yang kene beli , haihh . naik pening pale otak aku .. 

takpe biar penat asalkan takde barang yang aku tak beli . hihihih . THANKS DAD FOR BUY ALL THINGS FOR ME

oh ye . okay aku ade lagi story ni , yesterday aku chit chat bersama kezen aku . okay . dia cakap aku tak sesuai ceburi bidang elektrik ni aku pon tanye lah dia kenapa . then dia cakap :

itu lah yang dia cakap , then aku decide nak tanya kepada yang pakar
aku tanye kezen aku pulak .. lets see dia punya jawapan pulak

okay dia suruh aku tanye kak nurul . hmm . mase tu aku takde time nak tanya kak nurul , so aku decide nak belajar dulu . mase nak ambil diploma boleh tukar kan ? okay .

okay lah ppyong

p/s: thanks for the advise






0 12 sayang kann aku :D:

 

Syafiqah Izzati Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea