Thursday 22 December 2011

pmr result is...

taip by syafiqah izzati paderr 16:58
hye peeps . nak taahu result aku ?
5b  . takde A pon .. T_T
padahnya tak beljar sungguh-sungguh
aku dah bertekad next year aku akan belajar bersungguh-sungguh .
kalau keputusan cenggini
masuk kelas teknik lah aku next year , hmm tak kesah lah kelas ape pon atleast dapat belajar kan ..

tapi...tapi pemohonan ke asrama tak dapat lah
hancuss impian aku nak masuk asrama ..

tekad-tekad SPM nanti nak buat sungguh- sungguh . PROMISE . FOCUS IN THE STUDY ONLY .

kawan-kawan aku semua dapat A . walaupun tak banyak tapi dorang dapat lah jugak A . ouh jelesnya .. ape boleh buat . tu lah main-main lagi mase exam
kat dah kene . okay aku akan belajar bersungguh-sungguh ,

kawan aku ad bagi nasihat dekat aku . OK LAH TU ATLEAST LULUS . GAGAL SEKALI TAK BERMAKNA GAGAL SELAMANYA 

my lovely capital A cakap . OK LAH TUH , NANTI MASA SPM BUAT LAH BETUL-BETUL

thanks guys . thanks sebab still support aku , sayang korang berdua :*

tapi kan yang aku tak sangka-sangka , aku dengan CAPITAL A . boleh pakai baju sama colour pulak . kahkahkah . sampai salah sorang membe aku cakap . "ha , korang dah rancang ek nak pakai baju sama colour"

BUKAN RANCANG TAPI SECARA KEBETULAN

hehehe , ok lah bye

0 12 sayang kann aku :D:

 

Syafiqah Izzati Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea