Monday 12 December 2011

LOVE YOU . KEEP IN MY HEART

taip by syafiqah izzati paderr 00:13
X_26b06ab1_large

hello world . jap jap lets fly to sydney yeahh . dapat lah kite same-same main salji . muehehehe 

okay ape motif aku update blog tengah-tengah malam bute ni
*nothing bored je

haha

wahh . so sweet . hehe . aku tipu je :p
okay , aku suka kalau my capital A post kat aku macam ni . 
tapi tapi . dia kan wat relationship dengan someone !
nak meletop aku tengok status dia !
hishh~ tapi dia cakap dia buat relation ni BERSEBAB !
tapi aku tetap tak Puas hati !!! 

so aku macam malas nak chat dengan dia~
tapi tak chat dengan dia bosan . hehe . anywayy . aku anggap Capital A my best buddy !
walaupun aku suka kat dia pon . baik aku simpan dalam hati aku elok-elok . bila dah besar baru boleh luahkan kat dia 
okay sekarang kita kawan baik !

hehe . okay that's all for today . see ya next entry :D

0 12 sayang kann aku :D:

 

Syafiqah Izzati Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea