Friday 16 December 2011

:)

taip by syafiqah izzati paderr 16:14
Ewrzg_large

Tumblr_lvk4vcs78h1qf2ahko1_500_large

okay , hye korang ! miss me ? 
aku pon rindu korang gak :)
okay tengok , aku sayang korang kan . why not korang follow aku . ngehngeh . aku tak paksa pon :) yeahh aku memang tak suka memaksa :)
first aku update ni saje nak tanya pendapat korang . pentingke status hotstuff ni aku pon pelik . ade yang ADD sebab nak ramai likers . kat fb lah . tapi takpayah lah nak buat macam tu nampak sangat kau kejar HOT
tak baik wehh . kalau kau nak RAMAI LIKERS sangat pon . ape kata kalau korang update status tu perkara yang logik . dan banyak berlaku kat dunia . maybe maybe lah pasti banyak likers :)

okay done . get ready go to Uptown 24 toninght !!

0 12 sayang kann aku :D:

 

Syafiqah Izzati Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea