Sunday 6 November 2011

saya ditag oleh Miss strong :)

taip by syafiqah izzati paderr 11:09
Tumblr_ltxbkxhjee1qjaaazo1_500_large

heyy peeps :)
update blog kerana aku dah di tag oleh miss strong 
hee :D .

soalan miss strong

first of all , impian korang apa ?
=impian aku untuk pergi ke korea ^^
dan mendapat result yang bagus untuk PMR 2011

Ciri-ciri lelaki idaman korang ?
=aku suka lelaki macam aku punya boypreng
,tak banyak songeh , tak kuat cemburu selalu beri perhatian kat aku.

Bende yang paling korang sayang ?
=aku paling sayang terhadap . domo aku :)
dan juga handphone . hee . tak ada handphone tak boleh hidup :)

Binatang apa yang paling korang suka ?
=aku suka kucing :) dengan hamster . aww . betul-betul comel :D

Apa yang korang buat bila tengah bosan ?
=aku akan menghadap facebook . takpun mengupdate blog.
kalau tak menghadap komputer pon aku akan bace novel-novel cinta :)

Apa yang korang buat untuk release tension ?
=hhmmmm .. aku akan dok dalam bilik , menyanyi , terpekik . haha :)

Cita2 korang apa n nak sambung belajar kat mana ?
=cita-cita aku nak jadi penyanyi terkenal :) wahaha . aku nak jadi seorang yang berjaya dalam bidang ICT :)
aku nak sambung belajar kat Australia :D

kalau ada 1 juta kat tangan, korang nak buat apa ?
=kalau ada 1 juta . aku akan bagi mak dan ayah aku :)
then , pergi melancong kat tempat yang aku nak :)

dalam banyak2 tempat dalam dunia ni, mana yang korang teringin nak pergi ?
=kalau aku , aku nak pergi kat korea :D

 kalau korang diberi peluang utk pilih satu benda yang korang nak utk jadi kenyataan, apa yang 

korang pilih ?

=aku nak meet semua idola aku yang ade kat korea :D 


Last pesanan buat saya ?

= okay, saya hope awak dapat buat yang terbaik untuk spm akan datang :)
bahagia di samping yang tersayang :)



heyy . dah siap :)
tengs sebab tag fara :)






0 12 sayang kann aku :D:

 

Syafiqah Izzati Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea