Wednesday 16 November 2011

no handphone~

taip by syafiqah izzati paderr 13:42

hey peeps ! dah lah tuh usha gamba kay atas ni . aku tahu lah ensem :)
nak tahu name dia ?
oke ni name dia
林宥嘉 ♥


aww :) sungguh ensem orangnya . dah lame betol aku dok carik information pasal dia~
akhirnya aku jumpa gak xD

ehhehh . back to the sub topic

okay-okay 

NO HANDPHONE :)

okay kawann . now aku dah tak gune endfon

guess what ?mak aku dah ambik sume sim aku :')

grr~ mula-mula tu aku rase tak puas hati gak . tapi bila mak aku dah terangkan sebab yang sebenar 

now aku FAHAM :D

baru aku tahu . yang ABG AKU DAH ROSAKKAN HANDPHONE AKU .

grr~ aku tahu abg aku buat sesi balas dendam sebab aku ROSAKKAN endfon dia~

ok abg ! now kita seri rite ?

okay . mak aku mesti happy sebab aku dengan abg aku tak gune endfon dah

grr~ anyway hidup tak gune endfon ni best gak ? guess what tak payah aku nak isi kredit lagi

oke . sayang kau abg sebab rosakkan endfon aku . k muahh sikit :)

oke lah byebye



0 12 sayang kann aku :D:

 

Syafiqah Izzati Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea