Saturday 12 November 2011

lalalalalalala~

taip by syafiqah izzati paderr 02:12
Tumblr_luhga97lap1qgla6ro1_500_large

heyy guys . oh such as a bored day ever :D
kenape lah pasal men wall to wall dengan lelaki lain pon salah . grr 0_0'
ouh . aku tahu aku salah , sebab tak reply IM kau . and whatever . so kesah pulak kau kan ?
tapi selama ni aku update status pasal orang lain selain kau , tak kesah pulak 

oh ya . ingat lagi status aku yang update tempoh hari . ingat tak . takpe aku ingatkan

"kalau ada E mesti ade S, kalau ada F mesti ade A ohh sweetnya"

okay . skunk ingat ?
ohh belum lost memori lagi kau
ade orang pernah tanye ap benda maksud akutulis status . kalau digabungkan jadi E.S.F.A
Guess me right ?
yeahh . that's right 

okay biar aku bagi tahu sebenarnya . 

E = edin 
S=shaziaty
F=fika(aku lettuw)
A=azuan

so . dah tahukan . oke byebye


0 12 sayang kann aku :D:

 

Syafiqah Izzati Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea