Thursday, 3 November 2011

the best moment with my beloved friend (3arif)

taip by syafiqah izzati paderr 15:33



hye . annyeong guys !
heyhey . sekolah dah nak habis kalau taknak cuti sekolah boleh tak ?
ala boleh lah . rase macam satu hari je sekolah. :')
yes ! aku suka sekolah kat S.M.K.J.K 
terutama kat kelas 3ARIF :'o
ini adalah kelas paling gempak .
almaklum , kita dah sama kelas sejak dari form1 . so masing-masing dah tahu perangai masing-masing rite ?
oh . memang kalau bergaduh tu mesti ade kan ? kutuk mengutuk pon mesti ade kan ?
so maybe tahun ni is the last year kite bersama :'(
maybe ade yang kene pindah rite 

oh . missmissmiss u guys damn much babe :')

tak lupe kat mama 3arif :) cik suranita binti aman :)
so glad bila diberitahu guru-guru yang mengajar kat kelas kitaorang sangat beruntung dapat kelas 3A . cause ??
3a paling happening , 
banyak pelawak :)
the best moment in 3arif . stay in my heart always :) <3






































0 12 sayang kann aku :D:

 

Syafiqah Izzati Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea