Tuesday 22 November 2011

harimau muda the best

taip by syafiqah izzati paderr 00:38

hey peeps !
minat bola ? jom bace ini entry . hehe . okay-okay


yeahh ni dia . MALAYSIA WIN IN THE SEA GAMES 2011
betul ke aku taip ni ? lantak lah :p
okay-okay 
first time aku layan bola ni . hehe . taktahu kenape .

eehh, korang tengok bola tadi (21nov2011 8.30pm)
mesti lah tengok kan?
pergh! perlawanan kal ini memang sengit lah . guesss what kali ni dirang main punye lah lama . tuptup dapat seri 4-4 dasyat nye lah . 

then terpaksa pulak buat lagi satu games . 
huh! selamat sepakan yang terakhir dapat mengharumkan nama negara kite 
malaysia kali ni menang !

okay . RAKYAT MALAYSIA AMAT BERBANGGA KE ATAS KEMENANGAN YANG DIMENANGI OLEH TEAM HARIMAU MUDA

korang memang the best !

okay . dalam banyak-banyak pemain harimau muda korang suka sape ?
aku suka 



NAZMI FAIZ BIN MANSOR 

nah aku bagi sikit bio pasal dia

Nama Penuh: Muhamad Nazmi Faiz Bin Mansor
Tarikh Lahir: 16 Ogos 1994 (umur 17 tahun 2011)
Berasal dari: Kuala Lumpur
Negara: Malaysia
Height 1.67 m (5 ft 5 1⁄2 in)
Posisi: Midfielder
Nombor Jersi: 21


0 12 sayang kann aku :D:

 

Syafiqah Izzati Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea