Friday 7 October 2011

THINK ABOUT THE FUTURE , NEVER EVER TALKING ABOUT PAST.

taip by syafiqah izzati paderr 20:55







THINK ABOUT THE FUTURE , NEVER EVER TALKING ABOUT PAST.

it's about something happen in the world , some people like to be talking about past and keep blame other people.

have you think about the future ? just think about future , and don't ever-ever you doing the past , and make a same mistake , that could make you feel uneasy with ourselves , and always keep thinking that what we done is never success . and always failed ,

"don't always keep talking about died , that would make your always think what to die and never think about be a success girl/boy"
 heyhey , korunk, now time to learn ENGLISH by SYAFIQAH IZZATI
huhu :) enjoy . okay-okay , mahu dijadikan cerita 
aku dapat idea ni dari FB seseorang , taktahu kenapa , macam nak bagi advise sikit . hmm : jangan pernah jadi orang yang asyik terkenangkan EX korunk .
ouh , macam orang bodoh je . haihh . tapi aku pon sama . dulu masa aku coup nan AIZAT SILENT . hidup aku macam tak menentu weyh .bayang kan putus sebab mak dia tak kasi . mula-mula tuh rasa macam takde perasaan , then dah lama tuh rindu pulak kat dy , betol lah orang cakap "MUDAH UNTUK MENCINTAI TAPI SUSAH UNTUK MELUPAKAN" sekarang baru aku tahu maksod kata-kata ni , hmm , entah lah


yang paling aku taktahan pasal kes dengan FAIDZUL
sape dy ,? ex-bf aku atau REAL bf aku ? oh buntunya .
to zul : aku tahu kau kawan cousin aku AKMAL . tapi kau tuh bukan cousin aku . just kawan kepada cousin aku . so maknenye aku tak berapa kenal nan dengan kau . masa mula-mula aku kenal dengan kau . entah lah . aku tak pernah jumpa kau . aku cuma dengar pasal kau dekat amal . tpi aku nak sngat jumpa kau . nak sangt-sngt , hmm . mula-mula kenal rajnlah jugak kita text kan ? lepas sebulan kita kenal . kau macam busy semacam . aku pon taktahu . start bulan mei , kau cakap kalau aku balik kampung kau nak jumpa aku . tapi , satu bayang pon aku tak nampak , kenapa begitu mudah kau melontarkan kata-kata ? sbab kan kau FIRST TIME aku rapat dengan cousin lelaki . biasanya aku tak mature dengan cousin lelaki esspecially AKMAL . hmm . tapi sebab kau ...... dia kalau terlebih kredit . semestinya akan CALL aku . aku dengan dia jarang men mcg . huhu :) tapi kenapa selepas 5 bulan kau hilang tanpa khabar berita . kau muncul blik dalam hidup aku . n aku tertanya-tanya aku sape bgi kau ? KAWAN or KERKASIH ?
can you explain ?








0 12 sayang kann aku :D:

 

Syafiqah Izzati Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea