Wednesday, 26 October 2011

sesuci cinta seorang sahabat

taip by syafiqah izzati paderr 20:45
Tumblr_l8yp7nvatm1qd0gk2o1_500_large_large

anyyeong kid :))
today rajin nak menaip :)
nak letak my story here :)

sesuci cinta seorang sahabat
episod 1
"kau lelaki tak guna is ! bangsat!! lepas 2 tahun kita bersama, kau putus dengan aku atas alasan yang tak jelas is! , aku tahu aku admit yang sebelum ni kita banyak bergaduh, kau banyak tuduh aku yang bukan-bukan, kau tuduh aku curang di belakang kau lah ape lah , kau sengaja nak mencari masalah aku sebab kau dah bosan dengan aku kan ? Kau dah jatuh hati kat kawan baik aku kan ? Is cakap lah , tekaan aku ni betul kan ? betul kan ?" bentak Nia sambil air mata curah ke pipinya , sungguh dia tak menyangka lelaki yang paling dia sayang , paling dia puja rupanya sudah muak dengan dia , dan mengadakan hubungan dengan teman baiknya Mira.

"ya.,memang aku dah muak dengan kau Nia, aku dah mula jatuh hati kat Mira, kau dah tak ada makne untuk aku lagi Nia , aku dah lemas dengan semua ni . aku rapat dengan kau pun sebab aku nak kenal dengan Mira, aku tak hingin pun nak jatuh cinta dengan kau .aku menyangka kau ni bijak, cerdik. tetapi dengan cinta , kau buta Nia . kau buta . aku selama ni hanya memperbodohkan kau Nia . tak terlintas dek fikiran aku untuk menjadi teman lelaki kau Nia ."

Nia tersentak dengan pernyataan Iskandar . lelaki yang dicintai dengan sepenuh hati , 
Nia diperbodohkan dengan cinta , 
hancur remuk hati Nia , apabila mendengar pernyataan Is . Selepas 5 minit , Mira datang , Mira senyum sinis terhadap Nia , Mira selam ni hanya berpura-pura menjadi teman Nia kerana inginkan status "popular"

Nia...Nia..kau pikir aku nak sangat berkawan dengan kau ?
oh..boleh jalanlah..aku berkawan dengan kau hanya kerana aku inginkan status popular..

"korang memang keji" Nia hanya mampu berkata itu sahaja terhadap Mira dan Is , hatinya sebak untuk berkata apa-apa . hatinya renuk , luluh , dia menyangka temannya ikhlas berkawan tetapi hanya ingin mengambil kesempatan terhadapnya..




0 12 sayang kann aku :D:

 

Syafiqah Izzati Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea