Saturday, 29 October 2011

nice day at nite

taip by syafiqah izzati paderr 10:21


annyeong :)
sehat :)
yeahh . hari ni aku rajin nak mempersembahkan kat korang satu filem bagi aku menarik . bagi korang aku tak tahu :)
tajuknye "Twins Effect" ouh ya ini bukan cerita korea or taiwan
cerita Hong Kong lah..
best :) sebab ade EDISON CHEN , CHARLENE  CHOI
ouh, memang gempak habis . korang tengok ?
mesti tak kan . citer ni start dari pukul 10-12 MALAM .lame kan . tapi aku enjoy 
citer ni pasal VAMPIRE . watak Edison sebagai Vampire yang sentimetal "kazaf" , Charlene pulak sebagai seorang perempuan yang garang "helen" bercinta dengan Vampire . alahaii . tapi Abang dengan Kakak ipar Helen(charlene) penghapus vampire . susahlah helen nak bercinta dengan vampire yang sentimetal "kazaf"

last-last abang helen "reeve" mati . adoyaii . dann . end of the story HELEN, KAKAK IPAR HELEN. VAMPIRE YANG SENTIMETAL "KAZAF' jadi penghapus vampire

yeahh ..


ni die . EDISON CHEN :)

NILAH cherlene choi


0 12 sayang kann aku :D:

 

Syafiqah Izzati Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea