Friday 21 October 2011

bertepuk sebelah tangan

taip by syafiqah izzati paderr 17:46
303274_2510958703337_1534204700_2690973_41989507_n_large

hey awak-awak semua :)

ap khabar ? c'art ?
hehe . okayokay . hari ni hari ap ?
ouh JUMAAT . ehheeemm .
something happen on this day ?
tak ade pape yang berlaku punss . betul :)
just happy sebab AKU DAH FAHAM MATH :)
kau ade ?


ouh ya . back to the the sub topic "BERTEPUK SEBELAH TANGAN"
aku rase aku macam ni :/ sebab aku suka dia tetapi....dia suka orang lain . ouh ,  menyesal aku pendam perasaan kat dia sejak form 2 
ouh . kenape ?

banyak soalan aku nak tanye kat dia sebenarnye 
first : aku nak tanye . "kau dah ade makwe ke"
macam mane hubungan kau dengan syuhada ?
betul ke kau couple dengan fifah ?
betul ke kau jenis yang tak suke bercouple ?

ha . banyak kann . kau tahu ke nak jawab ? hope kau bace blog aku . then kau bagi tahu aku semuanya sekali . then kau cakap dengan aku "AKU BERTEPUK SEBELAH TANGAN
aku tahu . aku admit yang aku terlalu suke kan kau . aku pun tahu kau mesti malu kalau rasyid,shaziaty. fatin suke cakap kau dengan aku . aku sedar . aku sedar wehh .

aku pun tahu mase rasyid cakap kite bercinta dalam fb . kau mesti malu kann ?

just said it . aku tahu kau malu :( aku jerh yang jenis  yang taktahu malu .

yeahh . aku get it . 
aku faham

tapii layanan kau dengan budak perempuan adelah sama . kau suke lepak dengan dorunk . chit chat dengan dorang . sampai aku fikir bende laenn . ouh teruknye akuu

nak tahu siape dy . CAPITAL A . (bukan aizat silent)

........................................................................................................................................

okeyh habis sampai kat sini . tapi bosann . aku nak citer bende laen . boleh kann ?
oke hari ni aku tengok citer dream high (dream high lagi hari tuh kan dah citer)
yeahh . aku baru tengok sampai episod 12 . besok episod 13 , luse episod 14 , dan seterusnyee
yess . 
aku layan citer ni , macam aku layan citer boys over flower . ya mule-mule aku ingatkan nak tengok episod 1 then tengok episod final . then aku macam tertanye-tanye ap akan jadi seterusnye then seterusnye
ouh episod kali ini sungguh sedih :(
ouh nak nanges tahu 

nampak . so sadness :(




yang ni aku gune def pic aku :)
cantek , ok lah byebyee





0 12 sayang kann aku :D:

 

Syafiqah Izzati Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea