Wednesday 14 September 2011

capital H (HAZIQ)

taip by syafiqah izzati paderr 14:18

haihai kawan-kawan . SEMALAM ! CAPITAL H tegur fiyka
wahh paling tak sangke lah . yelah SEBELUM ni . fiyka just tengok dy dari jauh je
FIRST TIME dia tegur fiyka kat FB wahh . BAHAGIA nya lah . 
nak tengok tak ?

PROOF !


lalala . okey . ayat last dy bit weird sikit . fiyka un tak paham 
grr~
lantak lah . as long fiyka HAPPY . pfft -,-'
kalau kitaorng  CHAT lagi . INSYAALLAH . fiyka bagi tahu
korang semua okay 




Memang tak ada gadis seperti aku
Tapi yang lebih baik banyak

Memang tak ada gadis sehebat aku
Tapi yang lebih hebat banyak

Maka tak perlu kau susah hati
Banyak gadis yang bisa kau pilih
Untuk kau jadikan sandaran hati

Memang tak ada gadis seseksi aku
Tapi yang lebih seksi banyak

Memang tak ada gadis secantik aku
Tapi yang lebih cantik banyak

Maka tak perlu sedu sedan itu
Jangan sampai kau rendahkan dirimu
Memaksa aku menjadi pacarmu

Oo baby baby
Jangan kau marah sebab ku tolak
Ku tahu kau tampan
Ku percaya kau baik
Ku yakin pasti ada
gadis yang tertarik

Oo baby
Jangan kau dendam sebab ku enggan
Bercinta aku mahu
Tapi tidak denganmu
Ku sudah ada satu
Kekasih yang menunggu

Ceritanya aku sedang belajar setia
Makanya dari itu kamu jangan memaksa
Kerna aku memang tak suka mendua
No~

Oo baby baby
Jangan kau marah sebab ku tolak
Ku tahu kau tampan
Ku percaya kau baik
Ku yakin pasti ada
gadis yang tertarik

Oo baby
Jangan kau dendam sebab ku enggan
Bercinta aku mahu
Tapi tidak denganmu
Ku sudah ada satu
Kekasih yang menunggu

Oo baby
Jangan kau marah sebab ku tolak
Ku tahu kau tampan
Ku percaya kau baik
Ku yakin pasti ada
gadis yang tertarik

Oo baby
Jangan kau dendam sebab ku enggan
Bercinta aku mahu
Tapi tidak denganmu
Ku sudah ada satu
Kekasih yang menunggu

Memang tak ada lelaki seperti aku
Tapi yang lebih baik banyak!


haha . that just foe fun babe ! oke baibaii

 

0 12 sayang kann aku :D:

 

Syafiqah Izzati Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea